Monday, 13 June 2011

nak langsaikan sume hutang...

wow kecik2 dah pndai brhutang ye? hee..
today,with my dad n my mum..oopss x lupe si kecik muazzin (nak join skali)
nak teman ak g bayar yuran kat BSN..lepastu nak g byar brodband maxis ak ni haa...
pastu baru lah g bank in duit rumah sewa...dekat mane ye? alaa dekat rawng je pown...huhu
tu pon nak cter kan..boringnye pnye pasal sume ak tulis...haha..
lepas ni lega ak x payah nak pikr hutang dah...hehe....
annur tengah mngira hutang die nih..hehe...sory ltak pic ko...haha


 p/s : HUTANG JGN LUPE BAYAR YE :))

blog yg ke 3.. hehe...

my luvly frends : enjoy yaw :))

assalammualaikum...:)
ape maksd tajuk ak tu? hehe...actually mask ni da 3 kali ak buat blog
haa...tapi x mnjd2..nape ek? ofcoz ak mals..hahaha..terfkr fkr ade ke mase ak
nak update blog ak nih...huu...
sbb ape skrg terfkr nak buat jgk blog baru..bcoz yg dulu pnye ak buat ak dah lupe
email n pswod ak...hahaha..
skrg ak boring sgt ..ari2 mghdap muke buke (facebook) baik ak ssuatu yg baru kan?
baru ke ni? ak yg lmbat kan..heee..
so i hope my blog Will make me hepy..hehehe..
enjoy yay! :))