Tuesday, 26 February 2013

-save palestine-




teruja dapat beli baju macam ni..
ingatkan kat poli ni takde jual.. hihi
ok! tak baik buruk sangka dekat poli sendiri..
ahli prs buat jualan sambil menderma.. aku and the geng pun beli..

tadaa~



herk~ kedut kedut. 
almaklumlah tak basuh lagi..
memandangkan lengan pendek.. tak boleh la pakai dekat luar.
pakai dalam bilik cukup..

btw,
kita sebagai umat islam jangan lupa doakan sekali saudara saudara kita di bumi palestin..
tak dapat nak buat kebajikan.. mendoakan pun dah memadai jugak kan.. 
yang penting buat sesuatu tu biar ikhlas okay!

 Assalammualaikum~