Sunday 26 June 2011

Restoran saba,cyberjaya..

restoran saba yang terletak di cyberjaya..mula memang tak rancang nak pergi sini..yela malam tu plan nak g ICT nak tengok lampu..tapi abang long contact kata nak belanja kiteorng sekeluarga makan kat sini pulak...kiteorng apa lagi terutamanya AKU on je bab2 makn2 ni....hehe...tambah2 abng long cakap makanan arab..hurmm sedap bunyinye:)lepas solat maghrb kami sampai sini...

antara menu dia ;

 sampai sana aku terus mintak order..aku mintak chicken kebab..err..yang sedihnya menu yang aku order x sampai2..last2 aku bedal mkann orang lain...huhu..dah la nama restoran saba..memang suruh aku bersabar kot...tapi xpela..aku kenyang jugak makan kakak2 aku punye..hehe..memang sedap la makanan dia...santai=)

nasi arab
 nasi arab ni memang sedap tambah dengan daging kambing..yum..yum...

No comments:

Post a Comment