Friday 1 July 2011

serba sedikit tentang diriku :p

Assalamualaikum.....jawab tau x jawab dose :)

hari ni nak share pasal habit aku..serba sedikit..boring punye pasal tinggal sorng2 nih..hehe
antaranya:

                *aku penakut nak angkat calling orang..kalau selain fmly orng yg teramat rapat ngan aku call aku mesti gelabah..haha..kalau ade orng lain sebelah aku,aku soh die jawab..kalau x pon suare ak sedekit mengigil..ngee... @ selalu di marahi fmly aku coz takut x bertempat..tapi nak wat cam ne..huhu..aku takut+segan..

             *aku suke gigit2 straw if minum air kotak..(anoying kan?)
             *suke usik member2 aku..hehe..
             *kalau marah suke wat muke masam.. kalau mak aku die akn cakp " mula la tu da wat muke macm buntut aym dah"hahaha! tettt
              *menangis kalau tengok cter sedih..tapi pandai cover depan orng..kan aku pkai spect mate..so dapt la selmtkn diri dari terkantoi...haha
             * menangis if rindu kat seseorang...menangis aku nih cam kena cubit je...hahaha!
             *kuat makan walaupun aku demam sekalipun...hee
             *terpaku jap bila nampk muke sixsense or irwansyah dalm tv.....hee..aku minat dorang..pkwe aku tu.
             *suka peluk2+ cium mak aku.........hehe...tenang je rase....
             *suke mengemas?haha x..suke menyelerakkn ade la ..HAHA...
           

hmm tu je la yg aku bagi tahu.yg lain2 tu pandai2 cari...korang yang kawan rapt ngan aku mesty tau kan.hee
 : fazlin penah tolong aku cakp ngn opertor celcm coz ade masalh cikit ..tengok ngan opratr pon tak berani nak ckp??huhu...lin suke lah sebb die ckp suare abg tu sedap!HAHA


ehh k la,mau buat ice blnded..hehe...salam~

No comments:

Post a Comment