Tuesday 13 December 2011

~Mereka sentiasa di carta hati saya~˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙.

Assalammualaikum..

jumpa membe lame? wahh suke2! tapi ni je la yang cuti. sape?  berjalan jalan with fazlin dan aimi z.. 9 dec. 011
destinasi dituju?  pergi mid valley sebabnya ade karnival mph kat sana..
disebabkan aku dah lama x jumpa dengan dorang. so,aku decide utk join same^^
rindu korang2 tau! waahh ape perubahan ada pada dorang? suma maintain je aku tengok :)
sampai mph aku just beli buku 'soduku' n novel 'coretan perjalanan mencari keredhaan tuhan'
lepas beli aimi ajak pergi UKM tengok zalinur...seronok dapat jumpa membe lame :')

Gambar2 bawah ni gambar membe2 aku time skolah rendah lagi..
until now,kitaorang still ingat kawan dulu.even suma dah berjaya kan? kekalkan ok ! :)

Aimi Z, Aimi K, & Umira

zalinur


aimi k & fazlin


ni je la gambar yang aku ade sekarang.. yang lain2 tu nati2 ye :)

:: Ukhwah fillah abadan abada.. insyaALLAH,aminn..
maalsalamah :) ::
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙..(◕‿◕✿)..❣❣❣

No comments:

Post a Comment