Sunday 20 January 2013

ketiadaan Class

 Nak di ikutkan empat hari aku cuti. masuk harini (isnin) class akaun dibatalkan.. wohaa.
*senyum lebar* tapi agak terkilan jugak sebabnya ruginya alahai tak balik minggu ni. huhu..
hurm hurm tak apelah sahabat baik dekat sini pun tak balik jugak. so, tak ade la rasa sunyi (:

Masin jugak mulut aku ni. sebabnya semalam aku cakap dengan umai (myroomate) barangkali class esok cancel. hihi. tengok2 dapat mesej pagi ni. memang betul la. class  akaun dibatalkan..

okay. apa aktiviti? tido... zZzzz ( ni yang best) 
tapi..
rasa macam buang mase pun ade jugak..
so, aku CUBA nak tahan tido 
nak baca buku 'wadah cinta solehah.' 
semalam hati aku tak tenteram. sebab? over thinking sangat! pikir itu pikir ini. pikir akaun tak imbang. haihh
.. parah~ so.. harini . nak tanamkan azam baru.. *kenyit mata*
Apa dia? Biarlah Allah je yang tahu. (^_^)
tanamkan azam baru ni kuat-kuat! chaiyok2 nabilah. anda boleh! insyaAllah 

Alhamdulillah dekat sini ada kawan-kawan yang sentiasa disisi. time aku senang. time aku uhuk uhuk (nangis) dorang sentiasa ada. thanks sahabat. biasalah aku dalam zon mood merah sekarang ni.
kena banyakkan istighfar . orait~

sambil dengar lagu najwa latif -"sahabat" aku uplod gambar ni. hehe *sobs









hehe, saje je buat terbalik. tengkiu korang kerana menceriakan hidup aku disini. *peace


semoga kita semua jadi sahabat sampai ke syurga, insyaAllah


pergilah segala kesedihan. fuh.. fuh...fuh~





No comments:

Post a Comment